FAQ
1.Jak je možné předat data?
Data je nejlepší poslat prostřednictvím emailu (do cca 20 MB) nebo objednacího formuláře na našich stránkách - u většího množství dat je vhodné využít například službu www.uschovna.cz nebo www.wetransfer.com. V případě osobního předání je nejvhodnější např. Flash disk.
2.Jak je možné si nechat zakázku doručit?
Zakázky doručujeme přepravní službou PPL. V přídadu zaslání počítáme běžně poštovné 95 Kč za balíček. V případě zákazníků v blízkém okolí jim po domluvě můžeme doručit zboží osobně.
3.Jak počítáme vaší cenu zakázky?
Do celkové ceny zakázky se započítává specifická cena produktu uvedená v tabulkovém ceníku, dále případné náklady za předtiskovu přípravu nebo grafické práce a cena za dopravu. U složitějších zakázek, kde je použito více tiskových technologií, nebo jsou prováděny dodatečné dokončovací práce, je přesná cena vypočítána individuálně. Tabulkový ceník pak slouží spíše orientačně. U náročnějších tiskovin Vám přesnou cenu vypočítáme po dodání nutných informačních podkladů, které zašlete na email.
Nikdy
nepřipočítáváme žádné dodatečné náklady, o kterých jste nebyli předem informováni, a které jste neakceptovali.
4.Jaká data zaslat pro tisk?
Všechny soubory odeslané do tiskárny jsou prověřovány, zda byly dobře připraveny pro tisk. Jestliže nám zasíláte data vlastní pak vždy použijte data ve formátu PDF nebo jiném grafickém formátu - u nich kontrola bude provedena dodatečně. Případné nesrovnalosti dořešíme během následné komunikace. Návod na vytvoření kvalitních tiskových podkladů naleznete v magazínu a článku "Jak na to - příprava dat pro tisk". Jestliže zasíláte bitmapové podklady (obrázky, fotografie) pro tisk ve formátu jpg, tiff, apod., v tom případě data musí mít dostatečné rozměry. Minimální požadavky jsou 200 dpi v příslušné tiskové velikosti. Data vždy prověříme a případně doporučíme řešení a úpravy.
5.Jaká je dodací lhůta zakázky?
Dodací lhůtu se obvykle dozvíte při kalkulaci a následné objednávce. Závisí na objemu a technologické náročnosti zakázky, na momentální vytíženosti naší výroby a zvoleném způsobu dopravy. Pokud jsou Vaše data vhodně připravena pro tisk celý výrobní proces se pak značně urychlí. O případné změně dodacího termínu Vás budeme předem informovat. Jestliže je Vaše zakázka dokončena budete informování prostřednictvím emailu nebo telefonicky.
6.Jakým způsobem je možné u nás provést platbu za zakázku?
Pokud si zboží přijdete vyzvednout osobně, tak máte možnost platit na místě v hotovosti nebo platební kartou. V případě, že si zboží objednáváte on-line, posíláme elektronickou fakturu.
7.Lze platit platební kartou?
Ano, u nás lze zakázku uhradit platební kartou. Podporovány jsou nejběžnější typy platebních karet (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, JCB, UP, Diners, Discover, American Express).